16 sep. 2010

Nåja

Så ska man skriva en blogg då.
Jag har inte fattat allt rätt, men sätter mig och skriver i den enskilda bloggen tills jag förstått mer hur man faktiskt ska göra.
Skulle jag skriva saker på fel ställe så vet man ju iaf vad man skulle skriva och kan lätt flytta det till rätt plats.
Jag är ju en evig tjatkärring så räkna med att det kommer komma inlägg som kanske är utöver det som faktiskt ska komma upp här.
Står det att det ska komma upp två inlägg gällande boken Lärare av imorgon  i instruktionerna, så kan det mycket väl komma fem som gäller inte bara det jag läst och vad jag tycker om det utan det kan lika väl komma upp vad jag tycker om boken som sådan.
Detta blir helt enkelt mitt första tjatiga inlägg som jag öppnar denna blogg med.
Vi får se vart detta leder.
Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar